in ,

Parodi MELET0P ‘Cik Non Marah Guard’ Buat Warganet Gelak Sakan

parodi melet0p

Rancangan Melet0p sememangnya meriah apatah lagi dengan gandingan pengacara terkenal, Sherry Alhadad bersama Nabil Ahmad. Anda juga dapat disaksikan kehadiran Neelofa sebagai tetamu jemputan yang mampu menarik perhatian penonton.

Menerusi rancangan hiburan yang sangat popular itu, sudah tentu sahaja segmen yang paling dinanti-nantikan penonton adalah segmen parodi Melet0p. Selain itu juga penonton dapat saksikan perkembangan terbaru selebriti-selebriti jemputan Melet0p.

Parodi Melet0p ‘Cik Non marah guard’ Lucu!

Menerusi parodi di rancangan Melet0p ini, para penonton akan dapat menyaksikan pelbagai gelagat lucu daripada selebriti untuk menghasilkan video parodi. Antara yang paling disukai adalah gandingan Bell Ngasri dan Jihan Muse.

Bukan itu saja, sebenarnya masih ramai lagi selebriti yang berjaya menarik perhatian peminat segmen parodi di Melet0p seperti penyanyi terkenal, Shiha Zikir juga pernah menjadi buah mulut warganet apabila dia juga berhasil membuat parodi.

Parodinya membuatkan warganet tergelak besar dengan bakat lawak yang ada pada dirinya. Terbaru, penonton Meletop terhibur gara-gara beliau.

Parodi terbaru yang dikongsikan di Youtube sangat mencuit hati. Parodi kali ini berjudul ‘Cik Non marah Pak Guard’ dan seperti biasa, Bell Ngasri tidak mengecewakan penonton dengan gelagat lucunya. Dalam masa yang sama Shiha Zikir juga tak kurang lawaknya. Lawak setara mana, saksikan video di bawah.

Di ruangan komen pula, terbukti parodi Melet0p yang dilakukan Shiha Zikir itu berhasil membuat warganet gelak sakan selain dia dikatakan memang lawak.

Sumber: HCL

Kisah Lain: Lawaklah Neelofa Komen Pasal Perut Zizan

Written by Admin

Saya orang biasa sahaja namun berminat dalam bidang penulisan. Hanya menulis jika ada kelapangan.

Ikon Bandaraya Ipoh

Anugerah Ikon Bandaraya Ipoh Untuk Pavithra Kerana Dia Anak Jati Ipoh – DBI

Toyota Corolla Cross 2020, Cantik Menawan. Kini Dilancarkan Di Thailand. Adakah Seterusnya Malaysia?